שירותי החברה

טריניטי בקרות שכר פיתחה תוכנות ייחודיות המתמחות בניתוח חישובי מערכות שכר וכספים. תוכנות אלו פותחו על ידי מיטב המקצוענים בתחום השכר - רואי חשבון, עורכי דין, יועצי מס, חשבים ומהנדסי תוכנה אשר פעלו במשך שנים ברשויות עצמן. התוכנות מציעות מגוון רחב של שירותים, לרבות בקרת שכר, מערכת משאבי אנוש ובקרת שווי רכב.

  • בקרת שכר ממוחשבת - ניתוח 100% מנתוני השכר ברמת הסמל/רכיב לכלל העובדים. לפירוט נוסף >>
  • מערכת משאבי אנוש - מערכת ניהול משאבי אנוש המסנכרנת נתונים מול מערכת השכר. לפירוט נוסף >>
  • תוכנת השכר DPAY - מערכת שכר ידידותית, ללא התקנת תוכנה, המפיקה תלושי שכר. לפירוט נוסף >>
  • בקרת ביטוחים - בקרה על קליטת תשלומי המעסיק בחברות הביטוח, ושיוכם לעובדים כראוי. לפירוט נוסף >>
  • מערכת ERP - מערכת לצרכי המעסיק, המשלבת תכונות הקיימות בשוק כשירותים נפרדים. לפירוט נוסף >>
  • מערכת משולבת - שילוב התכונות של כלל המערכות בקבוצת טריניטי - עם 100% תאימות. לפירוט נוסף >>

 


 

בקרת שכר ממוחשבת

קבוצת טריניטי מבצעת ניתוחי שכר ממוחשבים על לשכת השכר של המעסיק ומאתרת שגיאות חישוביות ברכיבי שכר. ביצוע ניתוח ממוחשב לרכיבי השכר משפר את אופן עריכת השכר השוטף, מסייע למחלקת החשבות לייעל את הוצאות השכר ולהביא לחיסכון משמעותי בהוצאה עיקרית בארגון. מערכת בקרת השכר הייחודית של טריניטי מאפשרת לצוות המומחים לבצע בקרה ל100% מנתוני השכר, ברמת הסמל. 

אמנם תלושי השכר מופקים בתוכנות שכר על ידי אנשי מקצוע אך בפועל נמצא כי ישנם שגיאות אף בתוכנות שכר מקצועיות. ניסיון החברה מעיד כי בכל חברה נמצאים ליקויים וניתוח ממוחשב על 100% מהנתונים מאפשר לחשבות השכר להביא לחיסכון תקציבי משמעותי לחברה. ככל שארגון גדול, נושא השכר מורכב יותר. המורכבות נובעת בשל מספר התלושים המופקים, היקף הסמלים, שוני בהרכב התלושים, ותשלומי המעביד השונים כגון: קרן השתלמות, ביטוח לאומי, מס הכנסה והביטוח הפנסיוני. היקף נתונים זה הופך את מלאכת הבקרה למורכבת מאוד. 

קיומם של חישובים שגויים נובע משלל סיבות. 
למשל, 
טעויות אנוש הכוללות:

  • הגדרות סמלים באופן לא נכון.
  • שימוש סותר בסמלים בין השנים.
  • קושי במעקב אחר היקף הסמלים.
  • חוסר עדכון בשינויי חקיקה תכופים.

ישנם אף טעויות מחשוב אמיתיות - כאשר מערכת השכר עצמה שוגה בחישובים.

ייחודיותה של מערכת בקרת השכר טמונה ביכולת להתממשק לכל תוכנת שכר. לייבא קבצים מתוכנת השכר של הלקוח, לקלוט אותם למערכת בקרת השכר של טריניטי, להריץ סקירה מלאה ולהפיק דו"ח ממצאים מפורט, כאשר כל חישוב רכיב שכר מגובה בחוות דעת משפטית לפי מיטב המומחים המעודכנים בשינויי החקיקה, הפסיקה, חוזרי הביטוח הלאומי ועוד. בקרת השכר משלבת יכולות טכנולוגיות ייחודיות והון אנושי הכולל צוות מומחים המנוסה בתחומי המיסוי, המשפט והמחשוב. בקרת השכר הממוחשבת מובילה לחיסכון משמעותי בהוצאה עיקרית בארגון - השכר. 


בקרת השכר הממוחשבת כוללת:

  • סקירה מדויקת ל-100% מתלושי השכר, ללא הפרעה לעובדי החברה ותוך שמירה על הסדר התקין של הארגון.
  • בדיקה מקיפה למערכת השכר בה מפיקים את תלושי השכר, ותמיכה במחלקת החשבות בייעול איתור שגיאות חישוביות.
  • מעקב אחר תשלומי המעביד לקרן השתלמות, ביטוח לאומי, מס הכנסה והביטוח הפנסיוני לשם אימות שלמות הנתונים.
  • הפקת דוחות מפורטים שיהוו את התשתית הראייתית בעת הבאת הטענות בפני הרשויות.
  • הכנת תמונת מצב מפורטת על עלויות השכר למעביד, עם כלל המרכיבים המהותיים.


יתרונה של קבוצת טריניטי בביצוע בקרת שכר

  • קבוצת טריניטי מיישמת ידע, מומחיות וניסיון רב שנים לשם ביצוע בקרת שכר עבור גופים - קטנים וגדולים - בארץ ובעולם.
  • ביצוע בקרת שכר באמצעות מערכת ייחודית המשלבת צוות מומחים המלווה את הבקרה, ותיעוד מלא לחוקת השכר.
  • סבבי הבקרה הפנימיים, נעשים על ידי עורכי דין ורואי חשבון מומחים בעלי היכרות עם חוקי המס העדכניים.
  • מערכת טריניטי מאפשרת מעבר על 100% מנתוני השכר, ברמת הרכיב, ולכל העובדים.
  • בקרת רכיבי השכר מבוססת הצלחה.

לפרטים נוספים אודות בקרת השכר ויישומה:
יוסי הראל    דוא"ל. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.    משרד. 072-2211114 (שלוחה 3). 

.

 


 

מערכת משאבי אנוש

מערכת משודרגת וגמישה לניהול משאבי אנוש. המערכת משקפת באופן מלא את פעילות כוח האדם בחברה.
יתרונה המובהק של המערכת הוא סינכרון הנתונים מול מערכת השכר - נקודה מהותית שאינה מיושמת ברוב המוחלט של החברות במשק וחושפת את החברה אף לתביעות.

הבעיה העיקרית של חברות במשק הישראלי הינה חוסר הסינכרון בין מערכת משאבי אנוש ובין מערכת השכר בארגון. קבוצת טריניטי שילבה מומחים וצוותי מחשוב לשם פיתוח מערכת מקצועית, נוחה ויעילה לניהול משאבי אנוש - המאפשרת ללקוח שליטה מלאה על כוח האדם בחברה, תוך התאמה למערכת השכר בארגון. הצורך בסינכרון בין מערכת משאבי אנוש לבין מערכת השכר נובע עקב הדינמיות בחיי העובדים, למשל: שינויי סטטוס העובד, שכרו וכיוצא באלו. מערכת משאבי אנוש סטנדרטית אינה ערוכה להתמודד עם שינויים תכופים. במידה והעובד שינה סטטוס (בחברה או בחייו הפרטיים) המשפיע על תנאי השכר, המעסיק עלול להנזק אם תוכנת השכר לא עודכנה בהתאם.

מערכת משאבי האנוש של קבוצת טריניטי מתממשקת למערכת השכר הקיימת של החברה ומתריעה על אי תאימות בפרטי העובדים - פעולה המבטיחה ומיישמת חפיפה בין המערכות בארגון. 

מערכת משאבי האנוש כוללת בתוכה מגוון כלים טכנולוגיים ייחודיים, כגון:

  • התראות - שליחת הודעות טקסט לטלפון הנייד על פי הגדרות במערכת.
  • יומן משימות - יומן המרכז את כל המשימות, כאשר ניתן לקבוע משימות חוזרות ושליחת תזכורות.
  • ניהול פוליסות - ממשק לניהול ומעקב אחר פוליסות הביטוחים השונות של כלל העובדים בחברה.
  • הסתנכרנות מלאה - מערכת משאבי האנוש של טריניטי מתממשקת באופן מלא למערכות שכר שונות.
  • גמישות טכנולוגית - מערכת משאבי האנוש דינמית, וניתן להוסיף ממשקים ואפשרויות בהתאם לצרכי הלקוח.

 


 

תוכנת השכר DPAY

הפקת תלושי שכר לעובדים בתוכנת השכר דיפיי המותאמת לנוחות המעסיק.
מערכת שכר ידידותית וקלה לשימוש, ללא צורך בהתקנת תוכנות למיניהן, כאשר כל עדכוני התוכנה נעשים באופן אוטומטי.

מערכת DPAY מאפשרת חישובים מדויקים לשכר ומיסים, והפקת תלושי שכר באינטרנט ללא צורך בחשב שכר. מערכת השכר מציעה מגוון כלים טכנולוגיים מתקדמים בסביבה אינטרנטית. המערכת מאפשרת קליטת נתונים אישיים וכספיים אודות כל עובד, באופן ידני או באמצעות ממשק תוכנה. הנתונים האישיים והכספיים יאפשרו חישוב של תלושי השכר ותשלום המס.

יתרונותיה של מערכת השכר DPAY על פני תוכנות שכר אחרות:

  • קליטת נתונים ממערכות אחרות באופן ממוחשב, בארץ ובחו''ל - בלחיצת כפתור.
  • הפקת תלושים למסך עם אפשרויות הדפסה מגוונות.
  • הפקת דו"חות סטטיסטיים בהתאמה לצרכי הלקוח, בכל הענפים.
  • הפקת תלושי שכר למקבלי קצבה ללא טעויות מיסוי, וחישוב נקודות זיכוי למקבל הקצבה.
  • חישוב סכום חייב/פטור לפי פקודת מס הכנסה.
  • חישוב מיסים וביטוח לאומי למקבלי משכורת ע"פ החוקים והתקנות, המעודכנים באופן שוטף במערכת.
  • קליטת נתונים מתוך התלוש – תלוש דינמי.
  • חישובי רטרו והפרשי שכר.
  • מערכת עם מספר שפות, לנוחות המשתמש.
  • בקרה על הכספים המועברים לחברות הביטוח והדיווח על קבלתם.

בנוסף: שידור קבצים וניכיון שיק למערכות מס''ב, תקשורת ובקרה מול חברות הביטוח, הוצאת פקודות יומן, הוצאת דו"חות למשרד האוצר, ממשק לקרנות הפנסיה, שידור דו"חות זיכויים לביטוח לאומי דרך מייצגים, 102 למס הכנסה וביטוח לאומי, כולל שידור 106.

 


 

בקרת ביטוחים

בקרת הביטוחים משווה בין כלל התשלומים מצד המעסיק לחברות הביטוח, ובין הדיווחים מחברות הביטוח עצמן - כי אכן קיבלו את הכספים. בקרת הביטוחים הינה מענה הכרחי לבעיה הקיימת בעיכוב המשוב מצד חברות הביטוח והפוליסות, מציאות העלולה לעכב כספים בשל גילוי מאוחר של פערים בין תשלומי המעסיק לדיווחים מן חברות הביטוח, ולהוביל לתביעות ומצבים רגישים בין העובדים לחברה. המידע הקיים בקרב המעסיק הוא חד צדדי - התשלום המועבר לפוליסת הביטוח של העובד. אולם, למעסיק אין אפשרות לדעת האם הכסף אכן נקלט בחברת הביטוח, האם שוייך לעובד, והאם גם צויינה ההפקדה בעבור החודש המסוים.

קבוצת טריניטי פיתחה תוכנה ייחודית המשווה בין סכום הכסף ששולם על ידי המעסיק והעובד אל מול סכום הכסף שבפוליסה, והופרש בפועל לקרן. המערכת הייחודית סוקרת 100% מתלושי השכר, ברמת הסמל, ומאפשרת למעסיק לערוך בקרה על אופן הטיפול של חברות הביטוח בכספים. בקרת הביטוחים מעניקה למעסיק היזון חוזר מהיר וברור - היכולת לעקוב אחר תקינותו של החיסכון הפנסיוני של עובדיו. בנוסף, טריניטי מפעילה פורטל למעסיקים לדיווח ובקרה על חברות הביטוח.

 


 

מערכת ERP

מערכת ERP (מערכת לתכנון משאבי ארגון - Enterprise Resource Planning System) מאפשרת שיתוף מידע ארגוני בין מחלקות ועובדים, ומספקת למעסיקים תמונת מצב מקיפה ועדכנית של העסק. המערכת מרכזת ומייעלת את ניהול העובדים, ניהול המשימות, התכתבויות בדוא"ל, פקסים, הודעות טקסט, הקלטת שיחות ועוד. המערכת מותאמת לצרכי המעסיקים וכוללת בתוכה תכונות שאינן קיימות בשוק כמערכת אחת, אלא כשירותים נפרדים. בנוסף, ניתן להתאים ולהוסיף אפשרויות בהתאם לבקשת הלקוח.

מבין תכונות הנכללות:

  • מערכת מיילים - תיבת דוא"ל לעובד המגבה תוכן באופן מלא על השרת (דוא"ל יוצא), המערכת מאפשרת להגדיר שהמנהל יכותב לכל עותק דוא"ל העובר במערכת.
  • שליחת פקסים - שליחת פקסים תוך שמירה על תיעוד מלא של המסמך.
  • שליחת הודעות טקסט - המערכת מסוגלת לשלוח ולקבל הודעות טקסט, לתעד ולהציג את כל ההודעות.
  • ניהול נוכחות עובדים - המערכת מתממשקת לשעון הנוכחות או לחילופין מאפשרת רישום עצמי של העובדים במערכת.
  • יומן משימות - פתיחת יומן משימות לכל עובד, שם יוכל להזין את כלל משימותיו, כך ניתן יהא להפיק דו"ח עלות מדויק לפרוייקטים.
  • ניהול תיק לקוח - במערכת פלטפורמת ניהול תיקי לקוחות המאפשרת ניהול של משימות, דוא"ל, חשבוניות חיוב, ועוד.
  • תיעוד שיחות - המערכת מאפשרת מעקב, הקלטה וגיבוי של שיחות יוצאות או נכנסות.

 


 

מערכת משולבת

One Point - Many Services
 
עולם עסקי בו כל המערכות מסונכרנות בתקשורת רציפה מתאפשר במערכת המשולבת של קבוצת טריניטי.
המערכת המשולבת כוללת את כל התכונות של כלל המערכות בקבוצת טריניטי -  עם 100% תאימות.
 
  • מערכת שכר המאפשרת הפקת תלושי משכורת באינטרנט ללא התקנות ועדכונים ידניים.
  • מערכת שכר הכוללת מערכת בקרה פנימית המתקנת טעויות אנוש.
  • כל רישום עובד במשאבי אנוש מעודכן אוטומטית במערכת השכר.
  • בקרת התשלומים לחברות הביטוח.
  • הקלטת שיחות.
  • תיעוד פקסים.
  • מערכת ERP.

.


 

צור קשר

     

טריניטי בקרות שכר.

כתובת. הכיסופים 801, ירושלים.

 

משרד. 072-2211114

דוא"ל. moked@tcs.co.il

 

      
 

© כל הזכויות שמורות לטריניטי בקרות שכר 2018.